harmoni?









Igår morse hann jag bokföra det sista, skicka 4 mail, tvätta bilen, ta upp tvätten, köpa en en blomma till en kunds födelsedag, boka flygbiljett, städa salongen och prata medans jag typ pratade med mats i tel, på typ en timma. Ibland tror jag att jag har någon diagnos.


Idag var jag ingen superkvinna. De där små, korta ögonblicken i vardagen är livsviktiga. Mina frizoner...
-måndagsyogan kl 06.30 som nollställer mig inför veckan som kommer
-vägen i bilen mellan jobbet och träningen (20min) med musik
-frukost framför nyhetsmorgon
-stunden innan första kunden droppar in

sen är årets bästa månad här och imorgon är det två matcher mot elitserielag i vår nya hall!!!:))). hej innebandysäsong 14/15:)
Jag ligget i sängen 22.50, har inte hänt sen Sundsvall brann.

natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback