ALOHA HAWAII

Vaknar upp en tidig morgon på Hawaii, 04.00 .kollar på ett par avsnitt av Bron. Känner doften av Hazelnut coffee och Craig kommer hem efter sin morgonjogg.
It's tme to get up. Sätter oss ute på balkongen med varsin dator, kaffe macka och njuter av utsikten. Ser ett kryssningsfartyg som passerar, redo att lämna Kona, Hawaii efter att ha kommit in igår em. Fåglarna kvittrar för fullt. Solen är påväg upp och om jag ställer mig på balkongen och tittar bak, ser jag ljuset bakom vulkanen som sakta blir till en vacker soluppgång.
GODMORGON HAWAII. Älskar det här stället.
Det är dag 2 och vi ska iväg till piren för att simma i open water 45-50 minuter. Jag ska jobba vidare på min katastrofala crawl som jag hoppas ska bli bättre. Jag är den ENDA personen som hankar mig fram med bröstsim och får kallsupar med jättesalt vatten hela tiden. Fiskarna gula och svarta simmar precis under en. Bland korallerna.
Efter det är det dags för Scuba-diving! Är allt lite nervös för mina öron men det ska bli sjukt kul.
Gårdagen fylldes med sand i hela kroppen efter att ha lekt med 4 meters vågor (eller de lekt med mig) var man helt ihjäl.

That's all for now.
Pis to come!
aloha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback